רוני קרני – כִּי חֲלוֹם

אמנות פלסטית

תערוכה
רוני קרני – "כִּי חֲלוֹם"
מה-9 ביולי עד ה-25 בספטמבר 2021
במכון הצרפתי בתל אביב, רוטשילד 7, תל אביב


המכון הצרפתי בישראל מתכבד להציג את תערוכתה של האמנית הישראלית, רוני קרני, אשר התגוררה ב-Cité des Arts בפריז בשנת 2013 במסגרת תכנית רזידנסי. כותרת התערוכה "כִּי חֲלוֹם", לקוחה מהשיר "על פני העיר" של המשוררת והסופרת תרצה אתר.

קודקוד באלכסון לצריח, טרפז מטביע צוללת, מעויין מברר מה במשבצת ומקבילית משתבצת נא. פני שטח החיים כלוח משחק של הזזות, החלפות, החסרות והוספות. יש הרבה נסיונות, אבל לא אינסוף, וכשיש התאמה, יש נקודות זכות. חלום של התמקמות, פוגש במציאות של ארעיות. או להפך- חלום של ארגון מחדש פוגש מציאות של התקבעות.

התערוכה היא השלכה של נסיונות לנווט בתוך חלום, ולשדך בינו לבין מציאות, שהיא מציאה של ממש, באמצעות אפליקציה ייחודית- אמנות.

רוני קרני (ילידת ישראל, 1980) ,היא אמנית המתגוררת בתל אביב, בעלת תואר ראשון ושני מבצלאל. בשנים האחרונות הציגה מיצבים ציוריים גדולי מימדים בחללים שונים בארץ ובחו"ל. עבודותיה מותאמות למקום ונוצרות ביחס למידותיו ומאפייניו. מתערוכותיה האחרונות- "שוק שחור" (אמנית אורחת בתערוכת היחיד של דוד עדיקא) גלריה ברוורמן בתל אביב, to clouds and sea the From and here the"now " תערוכה קבוצתית בגלריה של אוניברסיטת פרובידנס, ו- "Gallery "ציור קיר קבוע בגלריה Denker Und Kunst בדיסלדורף, גרמניה.

להרשמה

תערוכה
רוני קרני – "כִּי חֲלוֹם"
מה-9 ביולי עד ה-25 בספטמבר 2021
במכון הצרפתי בתל אביב, רוטשילד 7, תל אביב