יום הבסטיליה – החג הלאומי של צרפת!

אמנות הבמה

יום הבסטיליה – החג הלאומי של צרפת!
בואו לחגוג בשידור חי את ה-14 ביולי בעמוד הפייסבוק של המכון הצרפתי בישראל.
יום שלישי, ה-14 ביולי, החל בשעה 21:00


שגרירות צרפת והמכון הצרפתי בישראל שמחים להזמינכן/ם לחגוג יחדיו את חגיגות יום הבסטיליה, וזאת למרות המצב התברואתי. בתוכנית: הופעה של זמרת הג'אז הצרפתיה-ישראלית דבורה בנאסולי, מופע של תלמידי בית הספר למחול מסלול וקונצרט של הזמר מיכאל ושמרית גריילסאמר שצולם מגג המכון הצרפתי בישראל ושישודר בשידור חי בפייסבוק ב-14 ביולי משעה 21:00.

החג הלאומי הצרפתי מעלה על נס את ערכי החופש, השוויון והאחווה. והשנה, מחווה מיוחדת לאמנים ולאנשי המקצוע מתחום התרבות שנפגעו קשה ממשבר נגיף הקורונה. זמרים, מוזיקאים, רקדנים, טכנאים, מעצבי תאורה, יהיו נוכחים כולם באירוע ויעלו את המופע המקוון הזה ויזכירו לכולן/ם את המקום החיוני וההכרחי של התרבות בחיינו.

בפתח האירוע יישאו דברים שגריר צרפת בישראל, מר אריק דנון, וראש העיר תל אביב-יפו, מר רון חולדאי.

קצת על האמנים הלוקחים חלק במופע:

דבורה בנאסולי היא זמרת ג'אז בעלת קול צלול ויוצא דופן. זמרת אקספרסיבית ומוכשרת ששרה בפסטיבלים בינלאומיים ידועים – פסטיבל הג'אז בטנג'יר, פסטיבל הג'אז בברזיל או פסטיבל אביניון. מאז 2012 היא שרה בישראל במופע "אישה שרה את הבלוז" ו"דבורה שרה ברברה".
האתר של דבורה בנאסולי.
Lena Kviatkovsky©

 

בית הספר לריקוד מסלול בתל אביב יפו הוא בית ספר מקצועי לרקדנים בגילאי 18 עד 21. זוהרו חוצה את גבולות ישראל בזכות שיתופי פעולה עם להקות ריקוד ברחבי העולם. מדי שנה, סטודנטים במסלול מציעים למעלה ארבעים מופעים של הפקות ישראליות מקומיות או מהרפרטואר הבינלאומי. בצרפת בית הספר משתף פעולה עם להקת G.U.I.D) Groupe Urbain d´Intervention Dansée) של אנז'לין פרלז'קאז'.
Jean-Jacques Pierrat©
עמוד הפייסבוק
חשבון אינסטגרם

 

המוזיקה של מיכאל ושמרית גריילסאמר משלבת השפעות קלטיות ומקצבים של ג'אז, רגאיי ומוזיקה עממית. בואו לגלות את ערוץ היוטיוב שלהם
Noam Rivkin-Penton©

להרשמה

המופע ייערך ללא קהל וישודר בשידור חי בפייסבוק

הגישה חופשית

עקבו אחרי השידור החי בדף הפייסבוק שלנו

בתמיכת דומיניק רומנו (Neve Tsedek Group)