לור פרובו – "כבר ראית את זה קודם" 12.11.20-14.11.20

אמנות פלסטית

/ אמנות במרחב העירוני

לור פרובו – "כבר ראית את זה קודם"
אוהבים אמנות. עושים אמנות – "שמיים פתוחים"
14-12 בנובמבר 2020 – 19:00 – 23:00
במרחב הציבורי בלב תל אביב במסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בכיכר התרבות


המכון הצרפתי לישראל שמח לתרום לאירועי "אוהבים אמנות. עושים אמנות" שהציעה עיריית תל אביב , בשיתוף האיחוד האירופי במהלך שלושה ימים, 14-12 בנובמבר. האירוע המרכזי השנה "שמיים פתוחים", באוצרותו של אבי לובין, ייערך במרכז העיר, בשיתוף עשרה מוסדות תרבות ושגרירויות ממדינות אירופה: יותר מ- 30 פרויקטים של אמנים החושבים מחדשים על מקומה של האמנות במרחב הציבורי, על תפקידה האזרחי או החברתי ועל האפשרויות שהיא יוצרת לחשוב מחדש, להתנגד, לאתגר ולהניע דרכים חדשות למפגש, שימוש או שהות משותפת במרחב הציבורי.

במסגרת האירוע, צרפת מציגה את עבודתה של לור פרובו, "כבר ראית את זה קודם", 2020: על הכרזות של לור פרובו, שנתלו על לוחות מודעות "פריזאיים" במקומות שונים במרכז תל אביב, מופיע משפט חוזר, בתחושת דז'ה וו: "You Have Seen This Before". בטקסט הלבן על רקע שחור המזוהה עימה, הכרזות של פרובו מסתננות לאתרי פרסום כדי ללכוד את תשומת ליבנו ולהציע אמירות מעורפלות ואינטימיות. תוך שימוש בהומור, הן מעוררות את התחושה שהן פונות אלינו ישירות, ומזמינות אותנו להרהר באופן שבו אנו קוראים, מתבוננים ומבינים או לא מבינים את העולם סביבנו.

במאלך האירוע, יתקיימו גם פרויקטים אמנותיים חד-פעמיים וייחודיים במרכזים קהילתיים וברחבי העיר, כ-150 אמנים יפתחו את חללי היצירה שלהם לצד כ-30 גלריות ו-4 מוזיאונים, שיהיו פתוחים בחלק מהזמן ללא תשלום ועם פעילויות מיוחדות לסופ"ש.
מטרת האירוע היא להחזיר את האמנות והתרבות ללב חיינו ולהראות לאנשי מקצוע בתחומים אלה, המושפעים לצמיתות ממשבר הבריאות, את תמיכתנו וסולידריותנו.

האמנים המשתתפים: אנדריאס אנג'לידקיס (יוון), ג'ון איריגויאן (ספרד), יובל אצילי, אורי ארן, איה בן רון, נועה גיניגר, שרון גלזברג, חמודי ג'נאם, נועה גרוס ואורי נועם, מוניקה דרוז'ינסקה (פולין), נטליה זורבובה, אנה לוקשבסקי ואולגה קונדינה (הברביזון החדש), מאיר טאטי, מירי סגל ומיה מגנט, סנטיאגו סיירה (ספרד), אגוסטס סראפינאס (ליטא), מינה פולאנן (פינלנד), סוסה פופ (גרמניה), מיכאלה ויזר (גרמניה), לילך שיטיאט וענת ספרן, סתיו פורגס, לור פרובו (צרפת), להלי פרילינג, אלון פרץ, קולקטיב VOID (בלגיה), מיכאל קינצר (אוסטריה), מירצ'ה קנטור (רומניה), סיל קרול (הולנד), הלל רומן, נועה שוורץ.

 

להרשמה

לור פרובו – "כבר ראית את זה קודם"
אוהבים אמנות. עושים אמנות – "שמיים פתוחים"
14-12 בנובמבר 2020 – 19:00 – 23:00
במרחב הציבורי בלב תל אביב במסלול מעגלי שמתחיל ומסתיים בכיכר התרבות:
כיכר התרבות- הבימה, שדרות רוטשילד, אלנבי, ביאליק, גן מאיר, המלך ג'ורג' ושדרות בן ציון