Romano Record Fair

מוזיקה

מוזיקה ותעשיה אלקטרונית ואורבנית
תדר והמכון הצרפתי בישראל
Romano Record Fair
שוק הויניל של בית רומנו – בשיתוף עם המכון הצרפתי בישראל
יום שבת, 18 בפברואר, 2023, בין השעות 12:00-19:00.
תדר – בית רומנו | תל אביב


בעוד שתקליטי הויניל חזרו להיות אובייקטים מרכזיים בעולם המוזיקה האלקטרונית ובהמשך לאירועי Electro-Urb Weekender שהתקיימו בחודש דצמבר האחרון, המכון הצרפתי בישראל בשיתוף עם תדר ממשיכים את פרויקט Electro-Urb ומארחים את הלייבל הצרפתי האיקוני – Born Bad Records – ואת חנות התקליטים הצרפתית – Dizonord – ביריד התקליטים של בית רומנו, שוק הויניל החשוב בישראל, ב-18 בפברואר 2023, בתדר תל אביב.

יריד התקליטים של בית רומנו הוא כיום השוק הגדול מסוגו המתקיים בישראל. כל מהדורה מארחת למעלה מ-60 דוכנים המצביעים על החשיבות והיקף אספני הוויניל בישראל. מספר המבקרים ההולך וגדל ביריד התקליטים בתל אביב, כמו גם העלייה במחירי הויניל, מעידים על העניין הגובר בענף זה.
פרויקט Electro-Urb, ביוזמת המכון הצרפתי בישראל, שם לו למטרה את קידום המוזיקה והתעשייה האלקטרונית והאורבנית הצרפתית בישראל באמצעים מגוונים ובפלטפורמות השונות. שוק התקליטים של בית רומנו הוא אחד מהם. זאת הסיבה שתדר בשיתוף המכון הצרפתי בישראל בחר לשתף ביריד הבא לייבל צרפתי איקוני וחנות תקליטים פריזאית שברשותם שניים מהאוספים הטובים ביותר של תקליטים צרפתיים.

הלייבל הצרפתי – Born Bad Records, בניהולו של ז'אן-בטיסט גיו, הוא לייבל עכשווי המתמקד בלהקות (צרפתיות בעיקר) המציעות סאונד חדש ושונה בכל הז'אנרים המוזיקליים. Born Bad Records מוציאה גם מהדורות תקליטים מחודשות של אמנים צרפתים שלא זכרו להכרה ראויה בזמנם.
חנות התקליטים הפריזאית – Dizonord, המנוהלת על ידי וינסנט פריבה וקזבייה הרצמן, מציעה תקליטים חדשים ויד שניה של מגוון סגנונות מוזיקאליים כגון בוגי צרפתי, זוק, הקלטות חיות, דיסקו, ניו אייג', האוס, תקליטי ויניל 12 אינץ' וכו'. חנות התקליטים המקורית כוללת בית קפה ובר ללא מטרות רווח, ומציעה אירועים לכל הגילאים: הופעות חיות וסטים של תקליטנים, הקרנות, סדנאות חינוכיות לילדים ועוד.

 

מידע כללי

Romano Record Fair
יום שבת, 18 בפברואר, 2023, בין השעות 12:00-19:00.
תדר – בית רומנו | דרך יפו, 9 – תל אביב